شب به هجران روز هجران کی بیایی؟
عقده ها از روزها شب کی گشایی؟
غرق در هر درد سر در زد رسول
کیمیایی کیمیایی کیمیایی
بهترینی بهترینی بهترینی
غم نبینی غم نبینی غم نبینی
کمترینم کمترینم کمترینم
بر زمانی بر زمینی شاه دینی
(عاشقانه عارفانه صادقانه
باز گردان هر گره را عارفانه)
با تو باید بی تو شاید در زمانه
لال گردم این که گفتم جاهلانه
جهل این افکار پستم را جدا کن
تا به سویت پاک گردم مخلصانه
کافرم گر ظالمم گر بی تو بارز
مخلصم من چاکرم من بی تو هرگز
شعرُ گفتارم که آمد از شفایت
هی زمین خوردم ز رفتارم چه عاجز
در زمین خوردن تو غم از آسمانی
هی زمین خوردم و دیدم جاودانی
جانمانی از مکافاتی ز عالم
از غریبی از یتیمی جا نمانی
باز گشتم با گناهم خوارُ کاهم
هرچه کردم تازه ماندی در نگاهم
باز بازی باز شب زد روزِ زاری
درد عشقت می دَرد هر دَم گناهم
شب به هجران روز هجران کی بیایی؟
عقده ها از روزها شب کی گشایی؟
غرق در هر درد سر در زد رسول
کیمیایی کیمیایی کیمیایی
بهترینی بهترینی بهترینی
غم نبینی غم نبینی غم نبینی
کمترینم کمترینم کمترینم
بر زمانی بر زمینی شاه دینی
من حسینی من حسینی من حسینی(ع)
بارالاهیدن کمک قُل سیز یعنی
یاز آقا(عج) سوزدن یُل سیزدن ده
نور عینی نور عینی نور عینی
(بارالاهیدن کمک قُل سیزدن ده
یاز آقا(عج)سوزدن یُل سیزدن ده)